En dag på stan...

Idag har det vart en myspysdag! Började med 2 lektioner så slutade man 10:15 dock var inte dessa med i min myspysdag. Sen for det iväg till den stooora staden Nrkpg en full och sjukt varm buss var det som mötte mej som tur var fick jag sittplats iaf men jag fick inte sitta med nån jag kände =/. Jag gick hem till Jocke och snart var vi nere på stan där gick vi först en kollrunda o tittade vad som fanns sen blev vi trötta och åt och då kom orken tillbaka och vi provade och hamnade ganska länge på JC där jag handlade både ett rosa linne och ett pat långa jeansshorts med hängslen jättesnyggt måste jag erkänna. Jag provade förövrigt ett par översnygga ljusblå Tigerjeans och gud vad jag vill ha dom men min plånbok tillåter mej inte det! Träffade min bror också har insett att han ser rikitgt viktig ut i sina bilförsäljarkläder riktigt snobbig nästan.

Nu ska jag gå o dö framför tv iaf men det var en trevlig dag på stan!


Kommentarer
Postat av: Adde

Jag har vart festerist i ca ett år nu, så det är det jag komemr avskiftas som. Men nästa helg blir jag inskiftad igen, fast då som fadderist :)

2007-04-26 @ 18:38:23
URL: http://absolutadde.blogg.se
Postat av: patricja

tack så mycket ;D hoppas ni får det bra i varma sörping ni också :D

2007-04-26 @ 20:23:41
URL: http://patriicja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0