Grillkväll

Igår träffades jag och mina vänner och hade en "bjudning". Det började med att vi alla kom till hannes runt 17 och så kom vi på att vi skulle spela kubb och brännboll. Brännbollen var jättetråkig haha bara för att vi inte vann kankse men ändå. Vi blev utbrända 2 av 2 gånger iof var vi bara 4 men ändå dom andra var 3! Brännboll kanske inte är min, Johanna, Hannes och Challes sport. Men sen bytte vi till kubb och där var ju vi lätt mästarna. Sen gick vi hem till hannes och jag skulle lära mej spela poker det gick inte så jag gav upp och sen fick vi äntligen sätta igång grillen när det nästan hunnit bli kallt. Så kom Elin med och grillade och vi hade mysigt hela kvällen. Trekampen (brännboll, kubb och så det kan låta) vanns tyvärr av det andra laget men vi var ändå grymma på så det kan låta vi gav dem allt en match där men det var väl bäst att dem vann så Hanna inte skulle bli alltför sur ;) Kvällen avslutades med poker och sjukt låg humor. En mysig kväll med sina vänner helt enkelt

Bilder från kvällen kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Låter som ni hade en mysig kväll, synd att jag inte kunde vara med! Vi får väl göra om det snart igen.. Och dessutom kommer det ju snart en hel sommar! Weeiii! :) Ses imorgon!

2007-04-15 @ 21:20:20
URL: http://fellan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0