Jag tror han fattat vinken...

Har faktiskt vart en smula duktig idag med jag skrev lite av min rapport till mental träning som skulle vart inne för typ en månad sen men jag tröttna för jag insåg att ja endast skulle få ihop 1 sida flytande text då blev jag deprimerad och gav upp. Men det känns ändå som latmasken börjar fatta att han inte är välkommen. Så efter det gjorde jag nåt annat typ lyssna på musik tror jag det är verkligen underbart att lyssna på musik speciellt om man är ensam och lyssnar på en låt som man bara vill dansa till då kan man göra det hur fult man vill dessutom för d e ingen som ser en. Är förövrigt ganska skönt o va ensam ibland för då kan man göra saker som man inte kan göra när andra är hemma som o prata med sej själv o dansa haha.

Imorn ska jag och FavvisJockis gå på stan och prova massvis med kläder även om vi inte ska köpa dom men kul kommer det bli va länge sen jag hade en heldag med honom.

Är i akut behov av en massage, ingen som vill offra sej?

Förövrigt älskar jag min smultronkvist! hahahaha


image20

Jag vet vi är sjukt snygga!

Kommentarer
Postat av: patricja

haha, jag har också en sån där latmask inom mig. hemskt :/ jag skulle plugga idag men det slutade med att jag somnade i min säng istället. gah :D

2007-04-24 @ 19:50:44
URL: http://patriicja.blogg.se
Postat av: Anonym

Jaså, du börjar få bot på din latmask!? Grattis dig! hehe... Får väl se om jag också lyckas med det så småningom..?

2007-04-24 @ 21:16:52
Postat av: Jockie

Du hittar alltid de finaste bilderna Darling!
:P

2007-04-25 @ 10:15:37
URL: http://jockie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0