Motivation noll

Usch vill ingenting idag. Vaknade och insåg att det var grått och tråkigt väder. Det kan vara skönt om man ska vara hemma hela dan och bara gå omkring och mysa i sina underbara mjukisbyxor men nu var jag ju tvungen o gå till skolan dessutom visste jag att det skulle bli en lika onödig dag som alla andra dagar den här veckan. Men jag fick iaf skjuts till skolan av pappsen idag och så var min Johannsan i skolan idag och det var bra även om hon viskade och pratade kul haha vår pizzastund var det bästa på dagen. Min Mental träning var lika seriös som vanligt Hanna var tyvärr inte här idag heller så jag kunde inte göra någonting så jag hitta Martin och prata med där satt man i 2 h och pratade med Martin, Calle och Cedrik var en ganska speciell stund.

Nej nu ska jag påbörja min engelska!

Pink - Nobody Knows ♥

image14

Kommentarer
Postat av: MOTiVATiON,VA

DUCKA!!!!

2007-04-20 @ 19:23:56
URL: http://4chan.or

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0