Någonstans på tredje våningen...

Ännu en gång sitter man i datasalen och har urtrist denna gång har vi företagsekonomi Wiie. Varken Johanna, Oscar ELLER Hannes är här så jag känner mej en smula ensam känner inte för att analysera annonserna ensam blir så mkt roligare när Johanna är här.

Igår kom jag och Johanna fram till att vi är som ett par haha. Hon åkte till Tyskland igår och vi bara men hru kommer vi klara oss vi pratar ju varje dag annars. Det väldigt känslosamt även om hon bara ska va borta i 4-5 dagar kommer sakna min Johannie pannie vi pratar faktiskt VARJE dag blir konstigt kan inte berätta alla saker som händer för henne.

Nej nu ska jag fortsätta ha kul på företagsekonomin.

Kommentarer
Postat av: Adde

hehe, ja, troligen =)

2007-04-28 @ 08:07:47
URL: http://absolutadde.blogg.se
Postat av: Johanna

Stackare, va där själv med företagsekonomiboken. Har saknar dig otroligt mkt när jag varit borta så jaa... vi är nog som ett par ibland haha

2007-05-01 @ 12:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0