Övningskörningsprat och första lektionen


Jag satt och disskuterade med mina föräldrar om att jag vill börja övningsköra, jag vet det är ganska sent men. Så drar pappa plötsligt ut en stol och säger nu är första lektionen, han tar fram ett kastrullock och en sopborste och sätter sig bredvid mig. Han säger nu vrider vi om nyckeln och växlar. Jag håller på att dö av skratt och kan inte koncentrera mig och mamma skrattar så hon håller på och dö och pappa sitter bredvid mig och ser helt allvarlig ut. Jag konstaterade att jag inte hade en aning om vart nånting som han sa satt så jag kanske inte är så lämpad att ens sätta mig framför ratten innan jag fått en lektion i vart allt sitter. Men jag har iaf bestämt mig jag ska ta körkort till nästa sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0