Rent hypotetiskt...

Jag har kommit fram till hur mkt jag älskar uttrycket rent hypotetiskt. Det är helt klart mitt favorituttryck/ord i alla serier säger dom alltid det och jag vet inte men jag bara tycker om det haha jag vill kunna säga det mera men jag har aldrig några såna frågor. Jag ska helt enkelt börja använda det mera nu har jag bestämt.

Vi har pratat om vår grillfest idag och kom på många bra grejer tex att alla skulle ta med en dejt det lät väl askul haha, men det ville visst inte folk kanske inte jag heller jag har ingen dejt o ha med mej.  Jag hoppas även Mr Larsson kommer fatta det rätta beslutet. Men stackars Oscar fick stå ut med mycket tjat idag förlåt Oscar ska inte hända igen. Ha trodde du va jag är ju tjatarens mästaren men jag ska inte tjata mer om det vi prata om idag.

Jag är förövrigt nåt sjukt shoppingsugen har vart det ända sen söndagkväll, nu är det bara pengar som saknas. Har hittat massa fint som jackor, jeans o skor vill ha, vill ha!

 vill ha dessa jeans från Acne NU!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad har du tjatat på stackars Oscar om? Det är inte snällt att tjata, men bra skoj ;P

2007-04-10 @ 17:31:15
URL: http://friida.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0