På bättringsvägen och mysteriet med Adam

Skulle gått till jobbet idag men så blev inte fallet efter en andningsattack, tårar och svettningar så mamma fick ringa till min chef och säga att hon vägrar släppa iväg sin dotter i detta tillstånd till jobbet. Han blev nog lite sur med tanke på att det var ungefär 5 min innan jag skulle börja men vadå det är faktiskt inte mitt fel och mamma sa att jag inte fick ha dåligt samvete eftersom då blir min mage värre så nu har jag sen ungefär kl 8 kollat på överraskande nog OC jag vet att ni gissat det redan i början av meningen men ändå. Nu är 1a säsongen avklarad ännu en gång väldigt roligt måste jag erkänna men imorn blir det inget för imorn ska Bella pallra sej iväg till jobbet.

Just det har kommit fram till var min Adam Brody var och det är hemskt att säga detta men han är borta, borta för alltid internet har raderat honom och gud så svårt det var att ersätta den där bilden jag letade hur länge som helst. Antingen så blev bilden helt galet ful p.g.a att man kanske fick se hakan eller så var den för liten, för stor osv men sedan hittade jag Jude Laws vackra ögon och även om bilden är mindre så ser det snyggt ut så tyvärr Adam men jag hittade ingen passande bild på dej igen.

Nej nu ska jag sluta jag ska hm göra nåt vettigt? Nej skulle inte tro det möjligtvis lyssna på underbara James Morrison.¨
 
image56
Lägger in denna bild för den är så fin på nåt sätt

Puss och adjö

Kommentarer
Postat av: patricja

jo dom är riktigt bra o han är såå bra på att framföra sångerna också:P vad var det för sång som du fick? hihi.. hoppas att du kryar på dig!:)

2007-08-04 @ 16:04:12
URL: http://patriicja.blogg.se
Postat av: NiklasBB

Krya på dig handsome!

2007-08-05 @ 13:42:06
URL: http://niklasb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0