Solig dag

Yes jag är nästintill frisk och jag är ensam hemma hela dagen så den dagen ska spenderas med att sola även om jag alltid blir sjukt rastlös när jag solar så tänkte jag iaf göra det för det känns som jag blivit blekare iom att jag vart sjuk så man får hoppas på lite färg idag. Kanske skulle ringa till Johanna och fråga om hon vill hitta på nåt med lilla mej. Inget ansträngande bara haha. Hoppas hon har lite tid för Bella vi har ju inte setts på en vecka nu oj det måste nästan vara rekord. Oh fick ett mycket trevligt samtal inatt jadu jag vet inte vad jag ska tro om den mannen han överraskar mej varje gång. Nej nu ska jag ut och njuta av solen en stund.

Kommentarer
Postat av: NiklasBB

Jaa idag är det en solig dag, hade så trevligt idag.
ska du höra mer idag då??=)

2007-08-05 @ 13:40:36
URL: http://niklasb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0