Städning

Igår tog min rastlöshet över mej och jag städade mitt rum som en tok och fint kan jag säga att det blev oj oj oj länge sen det var så tjusigt. För att visa vad jag menar vill jag härmed lägga ut en före och efterbild för att bevisa att jag städade.



Före                   Efter

Snart ska jag iväg för att förbereda mig mentalt för mitt kommande stadslopp jag kommer avlida och jag ser helst att ingen jag känner är där för att titta på men bildbevis kan komma att dyka upp här på bloggen imorgon.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sorry att jag inte kunde va där som mentalt stöd

2007-08-22 @ 16:36:59
Postat av: alexandra nilsson

bra jobbat! ;)

2007-09-02 @ 17:07:14
URL: http://kissie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0