Tvåårsdag, jobb och musik

Oj var länge sen man uppdaterade här nu. Får se vad som hänt sen sist. Jo jag var på augustifesten trevligt med alkohol, vänner och bra musik så den vart mycket lyckad måste jag säga! Annars är det tyvärr mest jobb som har fyllt upp min tid den senaste tiden o efter jobb orkar man inte med någonting så. Måste säga att det är grymt segt på jobbet nu knappt en människa där ju. Men nu har jag laddat mobilen med musik så jag kan lyssna på iaf känns skönt!

Idag min enda lediga dag denna vecka så bar det av till Nrkpg med Johanna. Var verkligen på shoppinghumör och jeans var jag tvungen att hitta kändes det som och visst gjorde jag det även en svart tunika och en grön topp från Vero Moda kul att ha nåt nytt att liva upp garderoben med. Dessutom kom jag på världens bästa metafor på killarna som jobbar på JC den ena (den snygga som alla tycker) han är som en vit tröja, ingen tycker den är ful men han är ändå snygg lixom och den andra han fick vara som en partytopp inte helt säkert att man tycker den är snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0