Var finns deleteknappen?

Har kommit fram till att jag absolut måste släppa detta nu. Det finns ingen chans att det skulle funka och jag vill inte det heller. Ingen av oss vill så varför håller jag på såhär? Nu har jag säkert skrämt iväg han också så jag kan inte prata med mannen i fråga. Så från och med nu ska jag hålla en låg profil jag ska bara hålla på som jag gjort hela sommaren helt enkelt. Ignorera att han finns. Hjärnan måste bara förstå samma sak först. Så jag ska snart bara klicka på deleteknappen i hjärnan jag ska bara hitta den först och det kanske tar ett tag men sen ska han bara borta. Borta för alltid. Om jag bara kunde hitta denna deleteknapp nån gång.

Oh igår pratade jag med min kära Johanna. Ovanligt tänker ni nu men iaf så skickade hon mig två bilder från gbg jag sa att hon skulle skicka några snygga och tror ni inte hon skickar dom allra fulaste? Jag ser ut som jag vet inte vad på båda bilderna och jaa usch hemskt är det iaf.

image79
Haha jag och apan var helt överlycklig måste tilläggas och när jag gått kommer en överlycklig sjuåring och kramar apan

Kommentarer
Postat av: NiklasBB

Vilken grymt fin bild där =) Hehe helt rätt. vad gär du idag?

2007-08-07 @ 17:09:13
URL: http://niklasb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0