Bajshumor med Sp05B

Då har man tillbringat dagen i Sthlm med sin lilla klass. Var en trevlig vistelse med besök o moskén och på det judiska museet. Men roligast var nog bussresan hem. Den började lugnt och sansat med att titta klart filmen vi hade påbörjat på ditresan men sedan gick det utför och det slutade med att alla skrattade åt bajshumor. Ibland tycker jag verkligen om min klass.

Imorgon är det fredag igen och allt känns bra. Dock känner jag verkligen inte för skola imorgon då jag kommer ha sjukt tråkiga lektioner men visserligen kommer jag få sluta relativt tidigt eftersom jag inte tänker gå på svenskan. Lördagen kommer bestå av att fira Johanna och hon kommer aldrig kunna lista ut vad det är för äventyr jag, Oscar och Hannes kommer ta med henne på. Men det blir kul annars kommer helgen mest bestå utav plugg.

"Bajset som Gud glömde!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0