En helt vanlig tisdag den 11 december 2007

Då var det tisdag och dagen har vart som vanligt med vissa undantag. Vi hade exempelvis besök på religionen av en Buddhist. Niklas hette han. Han var en trevlig man med ganska bra tankar. Buddhismen är inte så tokig ändå. Påtal om religion har jag nästintill panik. Kursen slutar om 1,5 vecka och jag har mitt förbenade Islamarbete att göra och dessutom måste jag göra bra ifrån mig på det om jag ska ha ett högt betyg. Ingen press alls inte inte alls. Förövrigt är skolan inte snäll mot oss i Sp05B speciellt inte ekonomsidan. Vi har nämligen tre inlämningar och två prov under denna dryga vecka. Nej paniken infinner sig inte alls. Jag är lugn som en filbunke det är därför jag ska stanna hemma imorgon och få någonting gjort istället för att gå på en lektion och ha 4,5 timmes rast och sen sitta och släktforska. Nej jag tänkte göra nytta och mitt mål är att ha påbörjat rättskunskap och avslutat islam. Får se hur det blir med den saken. Hade tänkt bli fit också nångång så träna tänkte jag även det få tid med. Tyvärr börjar tjockisen i mig titta fram lite närsom men efter jul får det bli ändring på det. Hårdträning 5 gånger i veckan. Haha drömma kan man iaf göra.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det är lite synd om oss också, faktiskt. Bara allmänt liksom... ;)

2007-12-12 @ 12:14:41
URL: http://fellan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0