Skön skoldag och regn

Skön dag i skolan idag. Hade bara att jobba på marknadsföringen, Per var för en gångs skull intressant på rättskunskapen och på släktforskningen anstränger man sig inte alltför mycket. Däremot satt jag, Frida och Karl kvar och pratade släkt och utbildning med Carl-Johan i ungefär 20 min senare än vi slutade, det var trevligt. Hemvägen var inte alltför rolig då jag fick traska ensam 2,5 km i spöregn och mitt paraply blåste upp ibland. Det enda bra med regn är när man sitter inne och ser en mysig film med folk man tycker om för då är mysstämningen på topp men ska man vara utomhus så suger det verkligen.

Det är äntligen helg och som sagt ska jag ta det relativt lugnt blir ju dock att fira Johanna imorgon ska bli kul verkligen, ser fram emot det. Ikväll kommer jag troligtvis vara död så jag ska ta det lugnt och kanske mysa med familjen. Glenn min bror flyttar och jag ska försöka hålla mig borta så jag slipper hjälpa till ;-). 

image124
Nu vill jag sova!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0