Barnkanalen och Gusum.

Haha efter bara en liten stund som jag sett på tv inser jag att den absolut bästa kanalen är hör och häpna Barnkanalen. Där kan man se allt möjligt bra som man såg som liten såg nyss Feber hade helt glömt det och nu går Salve bästa sommarlovsmorgonen ever! Skönt och ligga och slappa framför tvn på sin lediga dag. Det är konstigt jag har jobbat hela förra veckan och nu när jag äntligen är ledig så gör jag absolut ingenting utan bara sitter och kollar på tv i min pyjamas och sen kanske man sitter vid datorn och nördar sig ibland.

image75

Men på torsdag så ska man till Gusum närmare bestämt till min kära vän Felicia. Mysigt och träffa gänget igen. Det är konstigt bara på det senaste halvåret så har jag vart i Gusum mer än under min livstid haha. Nej jag kanske överdrev en smula men jag har vart där ganska mycket för att vara mig. Men det är ändå inte så många gånger men till Gusum vill man inte om man inte har någonting trevligt att göra där och det har jag haft.

Just det jag kanske ska till Västervik med min kära vän Johanna på fredag vi måste göra det, en minisemester skulle vara perfekt ju!

Nej nu ska jag fortsätta se på Salve! Valle (hej då på salvespråket)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0