Glädje!

Om du bara vet hur glad jag blev när du berättade, jag bara skrattade och kunde inte sluta jag är så himlans glad för din skull. Att du hittat någon du tycker om när jag får reda på detta känns det som jag bara vill berätta allt för dig men det finns en spärr, jag skulle ju inte drabbas värst om jag sa det. Någon gång kanske du får veta det, men aldrig av mig, jag kan inte ta det på mej tyvärr. Troligtvis kommer det aldrig hända någonting igen men ändå det har pågått ett tag och att man inte sagt något gör att jag får lite dåligt samvete. Men vad gör man? Vi hade bara roligt. Jag är absolut inte bitter som man kan tro att jag skulle vara för du har träffat någon, jag är gladare än du tror, du är världens bästa kille och du förtjänar den du tycker om. Ingen är värd någon mer än du. Bara så du vet så saknar jag dej och tycker om dej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0