Min Johanna är hemma igen

Äntligen! Min älskade Johanna har kommit hem och jag fick träffa henne idag och prata med henne, även om det bara var i ungefär 1,5 h så. Men jag blev så glad när jag såg henne igen även om hon bara vart borta en vecka, jag är ju van vid att prata med henne varje dag så är hon borta för länge saknar jag henne jättemkt. Ingen är så bra på att ge mej goda råd och utan att verka nedvärderande som min Johanna, är så himlans glad att vi träffades den där första gymnasiedagen att det är helt sjukt.  Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne och nu väntar ännu en underbar sommar på oss!


Kommentarer
Postat av: Din älskling Johanna

Vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade dig, älskar dig så enormt mkt!

2007-06-26 @ 19:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0