Sommarlovet är nära

Bara två dagar kvar fatta TVÅ dagar, sen har jag sommarlov så himlans skönt. Veckan har börjat bra med knappt nånting att göra på lektionerna man har mest glidit omkring i korridorerna haha. Imorn är det mentorsdag då ska man leka lite i Folkparken ska bli ganska mysigt med grillning, volleyboll och frisbeegolf men knappast att jag tänker stanna till kl 15:30 det kan ju anders lilla glömma.

Idag har jag mest inte gjort nånting suttit i solen och löst suduko och bränt mej på ryggen så nu är jag så fint grisrosa på övre delen av ryggen, suck så fult. Jag vill ha en riktigt fin sommardag med allt som hör där till såsom glass, bad, bra kompisar, strand och gärna snygga killar.. mm jag längtar till varamon måste ¨besökas många gånger i år, eller vad säger du Johanna?

Nej nu ska jag ta och ringa till Hanna för att se om hon vill dela grill med mig imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0