Bilkörning och tjocka magar

Idag är det som de flesta känner till mors dag. Detta firades med att min bror och hans flickvän kom hit och åt och umgicks. När vi satt ute i solen kom Gary på att jag skulle övningsköra så nu har jag haft min första körning i en riktig bil. Gick bättre än jag trodde det skulle gå. Sedan blev det fika på Korskullen var trevligt fick även reda på att jag ska jobba om 2 veckor. Kul!

Igår åkte jag, Johanna och Hannes hem till Oscar för att träffa honom efter operationen. Var hur kul som helst att se honom. Saknar honom massor i skolan nu. Han gick omkring med solglasögon hela tiden så han såg ut som han var blind haha. När vi var där blev jag och Johanna helt förtjusta i ett par kuddar som formades hur man än gjorde med som och så kom vi fram till om man har den under tröjan kanske man ser gravid ut så det blev tjocka magar och jag och Johanna såg verkligen gravida ut haha. Sen kommer Hannes kommentar: Kan jag få den där jag vill se hur jag ser ut om 20 år. Ja det var lite lustigt och se honom med ölmage =P


Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad söta ni är! :)

2007-05-29 @ 11:53:14
URL: http://fellan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0