Känslosamt

Jag känner mej ganska känslosam idag. Jag har sagt ett flertal gånger att jag är kär idag. Först var jag kär i Danny, sen i James Morrison, sen Darin och sist så skulle jag gifta mej med Ronnie Sandahl; den ursöta krönikören på aftonbladet. Men skömt och sido jag är riktigt sjukt känslosam idag jag kanske får ut det genom och bli kär i alla möjliga.

Jag tror mitt känslosamma jag har kommit fram när jag nu har lyssnat på all denna underbara musik med vackra texter. Känns kanske inte så Bella men jag gillar den här musiken nu. Oc-musik på nåt sätt tycker om det som bara den. Får tacka Sanna för att hon skickade låtarna med Regina Spector. Ikväll ska jag lyssna på James Morrison hela kvällen efter att ha fått den till datorn =) min kväll är fulländad!

James Morrisonimage57

I loved you first

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0