The end's not near it's here


Detta är titeln på allra sista avsnittet av oc. Usch så hemskt vill inte att Oc ska ta slut jag kommer sakna det så himlans mkt. Ikväll är alltså det allra sista avsnittet. Jag tror inte jag missat ett avsnitt av denna underbara serie. Kan låta en aning nördigt att jag är helt sentimental inför slutet men tänk OC har vart med mej i flera år och man har alltid haft det. Nu när slutet är här så måste jag köpa alla boxar så jag kan ta fram dem o minnas alla bra avsnitt och skratta och gråta. Har ju säsong 3 så nu behövs bara säsong 1,2 & 4. Ikväll kommer jag gråta med avskedet till OC!

image45

Förövrigt ni som undrar om mitt förra inlägg han mår bra nu eller bra och bra men operationen gick bra.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Köpa? Finns de inte gratis att ladda ner? ;-) Nu vet jag vem du är (såg att du kommenterat i min blogg några gånger men inte forskat vidare så mkt men nu såg jag som sagt och dubbelkollade med Mattias om det var som jag trodde och det var det ju.) Hoppas allt är bra med dig.

2007-05-20 @ 17:32:44
URL: http://heartofanneli.blogg.se
Postat av: Felicia

Vad skönt att höra att han är okej. :)

2007-05-20 @ 21:45:56
URL: http://fellan.webblogg.se
Postat av: sanna

Det är faktiskt lite sorgligt att OC är slut, fast det blev bättre efter att Marissa dött ^^
Och jag har säsong 1, mohaha ^^

2007-05-21 @ 16:29:13
URL: http://sanqaida.webblogg.se
Postat av: Anonym

Hehe jaja om man vill flascha med dom i bokhyllan kan de ju va kul att ha köpevarianten.

2007-05-21 @ 17:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0