Fredag och baldejt sökes

Nu sitter jag här med en påse godis och en stor chokladkaka med Marabou non stop och helt sjukt vad fettig jag känner mig. Jag börjar bli en dålig människa med osunda vanor; jag dricker nästan varje helg, äter mkt godis och så har jag pausat min träning (den kan dock tas upp igen bara jag går ner till gymmet). Jag måste börja bli mer sund men som man alltid säger det kan jag börja med nästa vecka!

Jag har konstigt nog redan köpt min balklänning ute i god tid eller vad? Känns bra den är väldigt rosa och glansig så jag kommer se ut som barbie och då är det tur att jag inte har blont hår. Men nu är bara ett problem kvar och det är vem som man ska gå med så. Baldejt sökes! Jag har visserligen tid på mig med tanke på att balen inte är förän i maj/juni så jag kan ju börja ragga redan nu!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Ser bra ut du! ;)

2007-11-09 @ 21:36:18
URL: http://fellan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0