Ambitiösa Bella

Nu har jag kommit till en period i livet då jag blivit himlans ambitiös, jag har varit det nu ett tag och jag funderar när ska detta ta slut? Inte för jag vill det men skulle va trevligt att veta det så jag vet vad jag ska lägga på en kol när den dagen kommer så jag kan klanta mig under min lata period. Kan vara bra att göra något nu när jag ändå är ambitiös. Har exempelvis börjat träna regelbundet nu och dessutom gör jag det jag ska i skolan och bättre än jag tidigare gjort det. Jag funderar på om allt detta hänt efter min 18-årsdag jag har liksom blivit vuxen och börjat ta ansvar. I så fall var min 18-årsdag en viktig vändpunkt i mitt liv.

Måste tilläggas att jag endast är ambitiös i veckorna och lever ut det jag inte lever ut på helgerna, i helgen kommer det bli lite halvt tufft för en vekling som mig. Utgång fredag med min älskade Jocke har ännu inte gjort det någon gång så det känns som det är något att se fram emot sen en annan sak att se fram emot är ju lördagens klassfest. Kommer nog bli en rolig och härlig helg för min del känns skönt vara i bra sällskap och festa loss.

Nej nu är det fortfarande torsdag och min ambitiösa vardag har tagit över så det är bäst att ta sin mattebok och lösa några tal för att sedan läsa Himmel och helvete - Mord i Knutby.

image104
Jag och Jocke förra sommaren (haha jocke nu blir du glad ännu en snygg bild på oss)

Kommentarer
Postat av: Jockie

Vilken hemsk bild!
Jag ger Hugo-biljetten till ngn annan :p

2007-10-04 @ 18:09:26
URL: http://jockie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0