"Vi är mittemellan lekis och 30"

Igår när vi åkte till Sthlm kom jag och Jocke på det hemska att det var lika länge sen vi gick i lekis som det är kvar tills vi är 30 hur hemskt låter inte det. Jag känner mig ju hemskt gammal just nu. 18 år oj vilken ålder gammal som gatan nästan så man får lite 18-årskris när man tänker på det. När jag även tänker på att mitt sista riktiga sommaralov har passerat och det enda jag gjorde var att jobba känner jag mig ännu äldre.

Var iaf i vår vackra huvudstad Sthlm igår och där var det först ett besök hos Hare Krishna vilket jag måste erkänna inte var någon vidare hit. Jehovas var faktiskt roligare. Efter den dryga 2 timmar långa resan upp anlände vi till hare Krishna centret och där fick vi sitta på hårda kuddar i 2 timmar. Dessutom var jag trött, hungrig och kissnödig så vad människan babbla om tyckte jag lät jättebra men det var mest för jag ville därifrån så fort som möjligt. Sedan bar det av till centrum med lite shopping hittade en jacka, ansiktskräm samt en rengöringsmjölk som förövrigt är väldigt bra. Halv fem bar det av hem och självklart var jag, Jocke och Elin sist på bussen.

Nu ska jag fortsätta det som jag gjort hela dagen, jag ska ta det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0