Jag har äntligen förstått charmen med samhällsprogrammet

Efter tre år inser jag varför jag valde samhäll och inte natur. Visserligen är svaret enkelt; vi läser inte alls lika mycket matte eller naturkunskap. Jag har aldrig varit någon mattenörd eller naturkunskapsnörd heller för den delen. Om jag ska vara helt ärlig är det mina absolut sämsta ämnen. De är svåra, tråkiga och passar absolut inte för min hjärna. Jag har suttit och räknat matte nu lite på förmiddagen och jag säger bara: Hjälp! Jag förstår inte hur det kommer gå för mig på nationella provet den 9 maj vilket är väldigt snart. Det kommer vara en nära-döden-upplevelse för mig med tanke på att Matte B-nationella inte gick så bra och läraren sa "Jadu Bella. Detta suger ju." Så om någon tycker om mig kan de ju antingen hjälpa mig med matten eller helt enkelt umgås extra mycket med mig innan 9 maj för annars så kommer jag vara halvdöd.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag skulle också behöva VÄLDIGT mycket hjälp inför det nedrans provet..det är ju kul att man har såå mkt energi också nu i slutet(inte...) Haha:) Vi kan ju iaf se fram emot studenten, det kunde vi ju7 inte i 2an!

2008-04-27 @ 19:03:53
URL: http://sannie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0