En kväll med mig själv

Ikväll är det första gången på väldigt länge som jag inte ska göra någonting alls. Det är bara jag och mitt rum. Till en början blev jag uttråkad nu känns det ganska mysigt kanske skulle tvätta denna lördag också. Imorgon är avslutningen på Nolle-p och den avslutas med dunder och brak på kårallen med la grande final. Ska bli sjukt nice och jag ska gå ut hårt för en gångs skull tänkte jag. Jag har mesat mig jättemycket dessa veckor och det känns inte alls som jag men det kanske är skönt efter eller nåt. Jag har kanske blivit mogen. På måndag då jag förövrigt fyller år börjar jag kl 08.00 med redovisningen av grupparbetet på seminariet, känns kanske sådär men gruppen har kommit överens om att det är helt okej att vara superbakis. Bra grupp. Det var allt jag hade att säga just för tillfället. Nu ska jag se om det är nån ledig tvättmaskin i tvättstugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0