Lägesrapport

Sådär nu bor jag i Linköping. Har varit här i ca tre timmar och har lyckats träffa tre av mina korridorskompisar varav ingen är från sverige så det officiella språket i min korridor är engelska. Det är spännande. Mitt rum ser inte alltför rörigt ut längre då jag har haft in alla mina kläder i garderoben och jag har fixat och trixat lite. För er som undrar är det 20 kvm och jag har badkar och toalett och en hall till på köpet. Jag tycker om det mycket så nu vill jag bara komma in i allt så man känner sig hemma i linköping och korridoren. Man känner sig lagom tråkig när det kommer en skock med vrålande halvnakna killar utanför fönstret för vissa har ju faktiskt börjat skolan och jag önskar jag med hade gjort det. Jag längtar till på måndag då min nollning drar igång.

Kommentarer
Postat av: Denise

Vill du ha gratis bloggdesign av mig?? Kolla in på min blogg för mer info. Skulle vara superkul att hjälpa till!

/Denise

2008-08-16 @ 21:01:10
URL: http://finastt.blogg.se/
Postat av: Frida

Låter härligt du gumman! :)

2008-08-16 @ 21:12:19
URL: http://friida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0