Syslöjd

Idag har jag gjort någonting jag inte gjort sen syslöjden i nian. Jag har sytt. Det är inte något avancerat kanske men för mig var det stort, jag sydde i en knapp som ramlat av från min jacka. Det blev oerhört fint måste jag säga. Ibland önskar jag att jag var mer kreativ och händig för just för tillfället kan jag verkligen ingenting som är praktiskt känns det sm, snickra och sådana saker är jag rädd för eftersom man kan slå sig, sy har jag inte tålamod till det blir fult ändå, rita ska vi inte prata om och så det där med teknik jadu var ska vilken sladd vara? Det är tur att det finns andra människor som kan det så jag slipper göra allt sånt. Nog om det snart ska jag till IKEA och handla lite fin fint. Nästa gång jag skriver bor jag i Linköping.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha men vi vet ju att du ska trixa med lera när du blir stor... "oj kolla, det blev en klump!" ;)

2008-08-15 @ 18:55:54
URL: http://fellan.webblogg.se/
Postat av: Matilda

joo, jag ser nog fram emot nollningen lite ändå. är bara osäker på om jag kommer orka, är helt slut innan skolan ens har börjat :P men det blir nog spännande, är ju lite krångligt att pendla också. senaste tåget går ju vid halv två någon gång. men det löser sig alltid :) Hoppas att första natten i studentrummet blir mysig, hur stort är det? har du egen dusch och toa?

2008-08-15 @ 23:17:10
URL: http://matildaewerfalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0