Vad ska jag egentligen göra?

Jag börjar bli osäker på om jag verkligen har gjort rätt nu. Jag kanske helt enkelt valde helt fel. Kommer jag klara av detta eller kommer allt bara skita sig? De två veckorna jag har vart här känns det ena sekunden som det är helt rätt medan andra helt fel. Ekonomi är verkligen min grej och jag vill inte byta bort det, men språket? Jag blir bara mer och mer säker på att jag inte kommer klara av spanskan. Jag är ju inte alls bra på spanska varför valde jag då detta? Jag är inte en SPREKare jag är fan en REKare. Enda anledningen till att jag inte riktigt velat tänka på det är för jag tycker om min klass men jag ska ju tycka om min utbildning också. Jag vet att möjligheten att byta emellan finns jag ska bara ta reda på hur för jag vill inte längre vara spanska sprek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0