Detox

Ibland får jag massa konstiga fixa idéer och när jag får dom kan jag kolla upp massa saker om det på internet. Detta har nu inträffat. Jag sitter och tittar på allt som har med detoxkurer att göra för i en veckas tid har jag nu ätit sjukt onyttigt och jag har verkligen proppat i mig sötsaker, därför kan det vara trevligt med en utrensning fram till nyår. Det blir inte så många dagar och så kan jag känna mig duktig till nyår. Vi får dock se om jag gör verklighet av min plan.


Min plan kommer aldrig funka, jag blev just supersugen på en rostad macka och jag tänker äta det också!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Självdisciplin är överskattat, i alla fall över jul säger jag.

2008-12-27 @ 00:20:45
URL: http://tanjas.webblogg.se/
Postat av: Marie

har en kompis som höll på med nån detox-kur men tror det failade för henne också.. vad var det för kur, sån där där man bara ska dricka te och färskpressad juice typ? i vilket fall som helst är rostade mackor godare :P

2008-12-27 @ 01:57:50
URL: http://elinmaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0