God Jul (en dag innan)

Peter Jöback underhåller med sin stämningsfulla sång, mamma och pappa står i köket och lagar mat och jag är helt redo för att fira jul. I vår familj har vi sedan ett år tillbaka börjat fira julen den 23e. Det finns en förklaring som jag dock inte orkar dra just nu men det är bara att fråga om någon undrar. Så om en halvtimma hoppas jag folket börjar droppa in så jag kan få fira jul.


Jag har börjat som blondinbella med cambilder när jag är glad. Såhär glad är jag idag!

Kommentarer
Postat av: Marie

ja då är det väl bara att fråga varför då? :P

jättesöt bild btw!

2008-12-23 @ 17:21:47
URL: http://elinmaries.blogg.se/
Postat av: Tanja

Haha justja, det hade jag glömt att ni gör! God jul på dig!

2008-12-23 @ 17:54:17
URL: http://tanjas.webblogg.se/
Postat av: Charlotte.M

Hej söt! Jätte fin bild! Nu har jag äntligen hittat min juldagsklänning så nu jävlar nu är jag PÅ!! fy faen va kul vi ska ha! längtar efter att träffa dig och alla:) Hoppas du har en jätte bra jul idag och att tomten ger dig många fina leksaker. Pusspuss<3

2008-12-23 @ 21:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0