Helgens startskott

Nu har jag helg. Ja min helg börjar på torsdagar, skönt tycker jag. Denna helg skall jag läsa lite mikroekonomi (eller idag och imorgon), umgås med Sb och inhandla julklappar. Ganska lugn helg, jag och mr alkohol skall iaf inte umgås då vi blev lite oense förra helgen. Bäst att ta en paus från varandra då (fram till onsdag ungefär). Idag åker Rebecca hem till Gävle för att sedan bege sig till varma Thailand, jag blir väldigt avundssjuk, jag ska vara hemma i iskalla Sverige men nästa vecka får  jag åka hem till exotiska Söderköping så  vad är egentligen Thailand om man jämför med det? Jag är inte avis längre. Nu ska jag läsa mikro så jag senare kan slökolla på tvn eller titta på sunes jul som jag ännu inte gjort. Det låter som en bra torsdagsplan i mina öron.

Kommentarer
Postat av: Frida

Låter som en mysig helg tycker jag :)

2008-12-11 @ 15:41:00
URL: http://friida.webblogg.se/
Postat av: sophie

svar: så himmla typiskt, fast det är inte så dyrt med ett par skor för 200 :)

2008-12-11 @ 16:51:34
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0