Mitt rum ska granskas

Idag ska mitt kära korridorsrum besiktas. Tydligen besiktas det alltid två veckor innan flytt så idag är det mitt rums tur. Undra om de hittar någonting att klaga på. Kanske märkena i golvet, eller alla "hål" i dörren. Ja jag vet knappt ens vad jag har gjort och den som bodde här innan gjort. Hoppas bara inte de har alltför mycket att klaga på. Idag står det övningsarbete på schemat och jag skall snart bege mig över till petra för att arbeta på då vi inte var så effektiva igår så får vi stå vårt kast och ta vår lediga dag åt pluggeliplugg.

Kommentarer
Postat av: Frida

Lycka till med granskningen! :)

2008-12-16 @ 10:41:18
URL: http://friida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0