Sista natten med rummet


Ja nu är det bara en natt kvar i mitt rum. Jag har börjat packa ihop de flesta av mina ägodelar i små kartonger och grejer och inser att jag faktiskt inte har så jättemycket. Skönt kan man tycka nu när man ska packa ihop det. Jag har sedan jag kommit hem vid halv fyra hunnit att både tvätta och nästan packa ihop allting. Det säger hur lite jag har. Även fast jag inte är stormförtjust i detta rum så blir det lite sentimentalt att man ska lämna det. Jag har ju tillbringat många timmar här i ryd och snart ska jag inte göra det mera. Men skönt ska det bli att bo i en fräsh lägenhet med pentry. Nu ska jag fortsätta packa så det blir så lite som möjligt att göra imorgon när jag kommer hem från skolan.

Kommentarer
Postat av: sanna

Ska du flytta? Vart? :)

2008-12-19 @ 08:53:40
URL: http://sannie.webblogg.se/
Postat av: Frida

När flyttar du till den nya lägenheten?

2008-12-19 @ 10:25:33
URL: http://friida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0