And I'm back in the game!

Dagens humör:  Glad faktiskt
Dagens mående: Nja jag hostar ju som en tok och är småtrött men annars hälsan i behåll
Dagens borde:  Hm finns inga borden.
Dagens frisyr: Det ligger mest men det är rent
Dagens klädsel:  Mjukiskläder för hela slanten jag skulle kunna ha bara mjukiskläder hela livet
Dagens planer:  Jag måste pinsamt nog verkligen se på Andra Avenyn ikväll.
Dagens man jag vill ha: Verkligen svårt val idag har inte tänkt på nån riktig puddig idag konstigt nog
Dagens längtan:  Helgen redan.
Dagens fundering:  När tappade Hanna egentligen sin mobiltelefon? Johannas beskrivning var inte den bästa
Dagens beroende: Sömn
Dagens tråkigaste:  Att jag är sjuk
Dagens låt: Carina Berg - Björn Gustafsson. Jag skulle kunna lyssna på den hela dagen lång sen skulle jag tröttna på den för all evighet.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaa, jag vet inte alltid vad jag säger.. kan virra till dt ganska bra ibland!

2008-02-25 @ 19:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0