När man får en minut eller timme över...

Dagens humör: Lite småseg men glad, det är ju fredag.
Dagens mående: Alldeles utmärkt
Dagens borde:  Det finns många borden men idag orkar vi inte
Dagens frisyr:  Uppsatt rufs
Dagens klädsel:  Grön tee, svarata byxor och en cardigan
Dagens planer:  Träna och ta det lugnt
Dagens materiella vill ha: Hm längre hår är det materiellt?
Dagens längtan:  När filosofilektionen är slut för då har jag helg
Dagens fundering:  Vad ska jag göra ikväll?
Dagens beroende: Mat, jag är alltid beroende av mat
Dagens tråkigaste:  Att mitt hår ser helt fuckat ut idag
Dagens tidning:  Nt
Dagens låt:  Han har öppnat pärleporten, jag fick den på hjärnan nyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0