Studenter

Idag har jag vart på mässa och det var inte vilken mässa som helst det var högskolemässa. I Linköping. På min förhoppningsvis blivande skola. Jag kände direkt när jag kom dit att jag vill gå där. Inte på grund av lokaler och stämning som man kan tro utan på folket. Det första jag såg var ca 10 snygga studenter. Alla som känner mig vet att jag har en konstig förkärlek till studenter. Jag kan inte hjälpa det men om nån är student så höjs denne till skyarna i mina ögon. Det kan vara så att en som är halvsnygg kan bli skithet för att han är student. Jag vet inte varför det är så snyggt med studenter jag kan liksom inte förklara det men verkligen fint är det. Kan ha något att göra med smarthet även om man inte behöver vara geni för o plugga. Vad jag vill komma fram till är att jag tycker om studenter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0