Ett beroende börjar ta fart

Jag förstår inte vad det är med allt just nu. Min vardag är inte som det vart innan. Förr kom jag hem och var tvungen att göra nåt skolarbete eller någonting. Jag kände mig ibland en smula stressad på den tiden. Nu kommer jag hem och behöver inte göra någonting. Någonting är inte som det ska. Jag förstår inte har jag missuppfattat allt eller har jag verkligen ingenting att göra? Istället för att plugga har jag nu hittat ett litet tv-schema jag gärna följer och då innehåller det ett Grey's Anatomyavsnitt och ett Will och Graceavsnitt. Jag kunde inte ens förra veckan boka in ett träningspass för jag skulle se på Grey's Anatomy. Jag börjar bli galen.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag tycker snarare att det låter rätt skönt!!! :D

2008-01-28 @ 20:31:11
URL: http://fellan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0