Höjden av lycka

Igår var jag och min vän Hanna ute på promenad genom Norrköping. Efter att vi gått vid nåt läskigt ställe i oxelbergen när det var mörkt och sent svängde vi så vi kom till Södra promenaden. Just där hittade vi en mycket, mycket underhållande sak som gjorde hela min kväll. Vi hittade en kundvagn. Den stod där ensam och övergiven från Lidl. Hanna tyckte vi skulle ta med den så jag hoppade i den och Hanna skjutsade mig. Efter ett tag bytte vi. Jag har inte skrattat så mycket på länge. Vi var två vänner och en kundvagn en januarikväll på Södra promenaden.  Det är verkligen höjden av lycka.


Kommentarer
Postat av: Marie

åka kundvagn är skitroligt ju!

2008-01-27 @ 20:28:58
URL: http://elinmaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0