Ibland är ens liv riktigt ointressant

Oj vilken ointressant blogg jag måste ha just nu. Jag uppdaterar nästan aldrig. Ursäktar för det om det ens finns någon regelbunden läsarkår. Som jag sagt innan gillar jag att skryta i min blogg och idag kan jag faktiskt skryta med att jag kl 09:00 var på gymmet för att träna. I vanliga fall brukar jag på onsdagar ligga i min säng och sova vid den tiden men idag var jag hurtig och gick och tränade innan skolan. Väl i skolan har jag dock inte gjort nånting vettigt mest suttit och pratat med folk eller facebookat. Tyvärr så har jag inte så mycket mer att säga.

Kommentarer
Postat av: Marie

känner precis likadant, tror inte det finns nån som vill läsa om mina tråkiga rutiner... men ibland är det svårt att få ur sig alla intressanta grejer man tänker på men det kommer säket.

2008-01-17 @ 10:11:28
URL: http://elinmaries.blogg.se
Postat av: Felicia

Jag älskar det nya verbet, "att facebooka".... haha!

2008-01-17 @ 19:08:25
URL: http://fellan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0