Jag har blivit utmanad!

Nu har jag blivit utmanad av Marie och ska berätta 7 sanningar om mig själv.

1) Varje dag tänker jag på saker som hur mitt liv kunde vara. Alltså inte bara vanliga tankar att om jag skulle ha en häst skulle jag göra si och så utan tankar där jag bygger upp ett helt liv i mitt huvud. Ungefär som i en film. Lite läskigt kanske men jag har levt med det länge nu så jag kan inte sluta. Nu har jag dock blivit mer realistisk och tänker saker som är mer nära mig själv,
2) Jag är nästintill beroende av att läsa bloggar. Jag läser varje dag blondinbellas blogg och tycker faktiskt att hon ibland har vettiga saker att komma med. Jag skäms lite över detta men så fort jag får en stund över måste jag gå in på nån rolig blogg och kommenterar gärna så jag kanske kan få fler läsare.
3) Jag vill seriöst inte föda barn. Trots det så vill jag ändå ha 2-3 barn som jag redan bestämt namnen på. Egentligen gillar jag heller inte barn men vill ändå ha det, jag är en mycket märklig människa.  Jag hoppas att det ska bli enklare att adoptera så jag nån gång i framtiden när jag är redo kan adoptera ett barn. Helst från Sverige eftersom jag tycker att man även måste tänka på barnen i vårt eget land. 
4) När man ska ringa seriösa och viktiga samtal brukar jag vara den som nästintill mutar den andre att ringa. Jag hatar att slå nummret och ringa exempelvis frisören eller liknande. Men det var värre förr men jag har fortfarande telefonskräck.
5) Jag blir psykiskt instabil när jag går i trappor. Det är då inte vilka trappor som helst utan trappor som är utomhus. Sådana trätrappor som är upp till berg eller brandtrappor. Jag hatar när det är brandövning och man måste gå i dessa brandtrappor och börjar skaka och verkligen gråta som ett litet barn.
6) Ibland när jag vill verka upptagen brukar jag ändra status på msn till inte vid datorn eller någonting liknande. Allt för att inte verka för nördig eller som att jag inte har ett liv.
7) Mitt rum ser ut som ett bombnedslag men innerst inne är jag en riktig pappers och datorpedant jävel. Jag sparar alla skolpapper som kan vara bra att ha i ordning i en pärm. Jag kan inte ha olästa mail i min inkorg och det får inte se rörigt ut i dokumenten på datorn och liknande.

Jag utmanar:
Frida , Felicia , JockeSanna , SandraCarro , Emma

  • Länka till den som utmanat dig.
  • Berätta sju sanningar om dig själv.
  • Utmana sju personer.
  • Lämna ett meddelande till dem du utmanar.

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0