Min älskade älskling

Det är konstigt hur mycket man kan färsta sig vid ett djur. Idag när jag kom hem efter att ha passat barn fick jag image111veta att vår älskade innekatt Whiskas hade rymt. Jag blev helt till mig av oro att jag inte visste vart jag skulle ta vägen så jag gick och lockade på honom och hade mig. Sedan sa min mamma och pappa att vi inte kunde hålla på så utan vi får vänta på att han kommer. Många tankar flög i mitt huvud som att han kanske blivit skrämd av nåt läskigt djur och är helt vilsen eller att han skulle frysa ihjäl där ute. Men jag satte mig och försökte tänka på annat men jag måste erkänna att jag var ganska borta men sedan hör jag hur min mamma börjar prata gullespråk utanför fönstret och inser att vår älskade underbara katt var tillbaka. Jag sprang till honom och kramade om honom. Jag var så lycklig. Nu ligger han och vilar i min säng och för en gångs skull vill jag inte köra ut honom.


Kommentarer
Postat av: martin

Haha:D fantasifullt namn ni gav katten!!

2008-01-27 @ 01:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0