Minnet är inte alltid med mig

Ibland känner jag att mitt minne är sämst. Jag hade tänkt ut något intressant ämne som jag skulle skriva om i bloggen eftersom de senaste har handlat om skolan och massa tråkiga saker som har hänt i mitt liv men när jag sätter mig och ska skriva så är det borta. Oerhört irriterande måste jag säga. Sedan jag skrev sist har jag blivit peppad att söka sommarjobb och har kommit på flera som ska få mitt CV innan månaden är slut och jag hoppas att åtminstone en svarar eftersom jag endast behöver ett jobb. Jag har även kommit fram till att jag måste börja träna om jag inte vill få nån sjukdom p.g.a dåligt tränad kropp och hjärta. Så jag kanske börjar imorgon eller på fredag. Typiskt mig att skjuta upp saker och ting.

Kommentarer
Postat av: Marie

ja, visst är sånt irriterande? vi borde börja ha små anteckningsblock med oss överallt så vi kan komma ihåg intressanta saker vi vill blogga om

2008-01-09 @ 20:03:46
URL: http://elinmaries.blogg.se
Postat av: Chakrat

Haha, jo kanske! =) jag gillar inte heller det så mycket!

2008-01-09 @ 20:28:47
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0