Slötittade kan ge någonting

Satt och tittade på mtv förut. I vanliga fall brukar jag inte göra det för det känns lustigt att sitta och titta på musik på tvn när jag kan lyssna på dem annars. Det som är bra är att man kan hitta bra låtar och när jag sitter där och slökollar fastnar jag framför en låt som jag tyckte var någonting för mig. Så jag letade reda på den på youtube med tanke på att jag inte kan ladda ner musik och jag är laglig.



Should I give up
Or should I just keep chasing pavements
Even if it leads no where,
Or would it be a waste
Even if I knew my place should I leave it there.
Should I give up
Or should I just keep chasing pavements
Even if it leads nowhere
Chasing pavements - Adele

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0