Vad är det för skillnad mellan en smutsig gris och en ren?

Jag älskar att ha duschat. Däremot hatar jag att ta mig till duschen. Det är jobbigt och man ser alla jobbiga saker image132som man måste göra medan man duschar och efteråt; raka sig, peela sig, kanske skrubba kroppen, smörja in sig, torka innan man får på sig kläderna, tvätta ansiktet ja allt är mycket jobbigt. Trots allt jobb älskar jag känslan efteråt. Känslan av att vara ren och len. Jag gillar mina söndagsrutiner då jag har gjort en ansiktsmask och haft hårinpackning, man känner sig fin. Ibland gör jag dessa rutiner innan jag ska gå ut så jag ska känna mig fin men det brukar aldrig lyckas.

Påtal om utgång. Jag ska gå ut imorgon. Då vill man känna sig fin. Men faktum är att då man känner sig riktigt snygg har man som tråkigast. När man är som fulast då vill alla killar ha en och man bryr sig inte riktigt, kanske beror på att man är så onykter men ändå. En fundering från mig bara.

Kommentarer
Postat av: Marie

ja eller hur! och det värsta var när min kompis kusin var gravid och hennes höftben eller var det var hoppade ur sina "skåror" och hon var tvungen att hoppa på kryckor resten av graviditeten, uuh... förlåt om jag har skrämt upp dig ännu mer nu haha..

2008-01-24 @ 21:45:59
URL: http://elinmaries.blogg.se
Postat av: Marie

ja men man bryr sig ju för att man har förväntingar på kvällen. och ingenting blir nånsin som man förväntar sig, vet vi ju..

2008-01-24 @ 21:47:44
URL: http://elinmaries.blogg.se
Postat av: Felicia

Det här är ju nästan läskigt, jag tänker precis likadant när jag ska duscha och allt blir jättejobbigt! Men ikväll är det ju party iaf!! ;D

2008-01-25 @ 11:42:43
URL: http://fellan.webblogg.se
Postat av: Sanna

Skillnaden mellan en smutsig gris och en ren: för det första har grisar tryne och knorr, bor i svinstior. Renar har horn, påminner lite om en blandning mellan älgar och rådjur, går fritt i norrlands skogar. (;

2008-01-25 @ 14:59:36
URL: http://sanqaida.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0