Bostadspanik

Nu när jag lyckats komma in i Linköping vill jag ju gärna ha någonstans att bo också för att pendla till linköping från söderköping tänker jag inte göra även om jag var dum nog o tänkte det från början trög som jag var. Men nu har jag insett att det är sjukt svårt att få ett litet korridorsrum som jag så gärna vill ha för jag vill inte vara ensam o gärna bland studenter så. Jag får helt enkelt nu vara helt på studentbostäder så jag verkligen har någonstans att bo men jag får väl sova på ett golv de första veckorna.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha! Good luck, men det löser sig nog ska du se... På ett eller annat sätt! ;)

2008-07-14 @ 19:40:48
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0