Det finns bättre saker här i världen än att läsa detta inlägg, men bilden är i alla fall fin

Imorgon börjar min ledighet fram tills obestämd framtid om jag kommer in på LiU kommer det dock vara till den 18 augusti och jag hoppas verkligen det blir så. Jag har ingen reservplan så att säga, kommer bli helt knäckt om jag inte lyckas komma in. Dagen började bra med att cykla i spöregn och sedan städa för att cykla hem i yttligare spöregn mycket mysigt. Städat hemma har jag även hunnit med och insett att jag måste köpa en ny madrass till min säng den är riktigt äcklig. Blev ett tråkinlägg men det jag vill få fram var att jag är ledig från och med imorgon.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha, jo bilden var ju fin... Frågan är vad jag gör!? Grattis dig som är ledig, när är det du får reda på om du kommit in då???

2008-07-08 @ 10:48:51
URL: http://fellan.webblogg.se/
Postat av: Matilda

haha, joo rätt många boxar har jag. Men de bästa av alla fattas ju - sex and the city boxen! Jag ska försöka arbeta ihop till den i sommar ;) Läste att du och Jocke kanske ska bo i en två i linköping, vad ska du plugga där? :)

2008-07-08 @ 20:49:21
URL: http://matildaewerfalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0