Sex and the city

Jag kan vara en av de få individer på denna jord som är av det kvinnliga könet och som inte förän nu upptäckt tjusningen med Sex and the City. I söndags tog jag ändå mitt förnuft till fånga och lånade säsong ett och två utav min älskade vän Joakim, det är trots allt jag som gett honom den där boxen. Nu är det torsdag och jag har sett klart båda säsongerna. Jag kunde inte sluta titta när jag väl började och jag blev som besatt. Detta har lätt till att jag är helt inne i det och tänker att jag har en Carrie som sitter och har en såndär berättarröst med allt som händer. Jag tror jag ska ta det lugnt med tittandet på Sex and the city för ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0