"Är Jesus och tomten samma person?"

Då var ännu en helg slut. Denna vecka ser jag verkligen inte fram emot att gå till skolan. Har troligtvis missat en del förra veckan då jag var hemma tre av fem dagar men men jag får väl leva med det. Gårdagen började tidigt då jag 11.00 satt i kyrkan och inväntade dop. Var en oväntad kort tillställning det trodde jag inte men Thyra skrek hela tiden och man blev lite nej men lilla gumman skrik inte. Kvällen spenderades i nrkpg hos min hemlige vän. Väldigt hemlig är han ska ni veta. Annars har jag inte gjort nåt vettigt. Detta inlägg blev inte heller så vettigt men vad kan man göra åt saken? Förresten var Charlotte Perelli faktiskt bäst i melodifestivalen igår. Slutpratat.

Rubriken syftar till ett citat från Sunes Jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0